SUCCESS

Success seems to be connected with action. Successful people keep moving. They make mistakes, but they don't quit.

Powered By Blogger

Ce teme doriti sa fie discutate pe blog?

joi, 4 februarie 2010

DESPRE CE?



Stiu ca in mod normal cu asta trebuia sa incep.De ce?Despre ce?si alte asemenea aspecte cliseu.Insa ieri pe vremea asta nici eu nu aveam prea clar in minte o idee anume ce voi vrea sa o tratez in acest spatiu.
Insa dupa un somn bun,gandurile au inceput sa prinda contur si pe la 5,in zori de zi,mi-am spus:"Asta e!".
Totul se clarificase.
Ce imi place?
-Moda.
Ce urasc eu?
-Pitipoancele cu impresii de femei fatale...si inteligente(?!?)
Cum as putea trata subiectul fara a parea rasuflat?
-Si beculetul s-a aprins.Poze ati tot vazut.Vor fi si poze,stati linistiti.Stiu ca va plac.Si mie.Ma amuza teribil.
Insa trebuia ceva in plus.Ceva care sa va amuze si sa va puna pe ganduri in acelasi timp.Sa va descreteasca fruntile si sa va faca sa va reintoarceti cu placere de fiecare data pe acest blog.
CURIOSI?
Nu va spun decat atat:DISCUTII CU PITIPOANCE.
Si va asigur ca muuulte ti-e mai dat sa afli.
Voi doar ramaneti pe-aproape...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu